yusufumun dogumu , bende paylasmak istedim .

0

Soru

evliligimizden tam 2 sonra hamile kaldim . 2 sene bekledik esimle. hamileligim allaha sükür bulantisiz, fakat seker hastaliyla gecti. terminimiz nisanin 11deydi. ama oglum gelmedi. 8 gün sonra beni hastaneye aldilar hala sancim fln yoktu. suni sanci verdi

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor