Pasamın Doğuşu

0

Soru

dokuz ay rahat gecen bir hamilelikti benimkisi rabbime sukurki hic bir sorunum olmadi.her ani doya doya yasadim hamileligimin,gezdim eglendim bir hamilenin yapabilecigi cok seyin fazlasini yaptim hamileligimde..son gittigim kontrolde daha doguma var gunun

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor