Buda benim doğumum..

0

Soru

16 mayıs günü sezeryanla kızım dünyaya geldi.doğumum çok kolay geçti ALLAH'IMA şükürler olsun.pek anlatılcak bişey yok ama kısaca başımdan geçenleri anlatayım.p.tesi günü sabah erkenden kalktık.kahaltımızı yaptık işlerimizi yaptık.doğuma gitmeden önce bil

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor