bebegin fazla alaması bi zarar verirmi?

0

Soru

kızlar 2 aylık olacak bi kızım var gaz problemi vardı sanırım kolige döndü çünkü hergün aynı saatlerde yapıo ve sakinleştirmek çok zor oluo.bazen bi kaç dakikalıgına aglamaya bırakıyorum ölee bogulacak gibi oluo ama sinirlerim çok gerilio yalnız bi anneyi

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor