bir türlü emzirmeyi beceremedim:(

0

Soru

merhba arkadaşlar ben normal doğum yaptım ama sütüm 5. gün geldi.bu sürede bebeğime mama verdik daha sonra kendi çabamla pompalayark sütümü getirdim.ama bebeğim biberona alıştı.zaten meme ucumda olamadığı için bebek memeyi kavrayamadı.bu yüzden sağarak ve

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor