suni sancı!!!

0

Soru

Ben 38 haftalık gebeyken suyum geldi. Hemen tıp fakültesine gittik. 1 cm açıklık vardı. 48 saat yatırdılar beni. Doğum başlamayınca suni sancı verdiler. 12 saat sancı çektim. Ağrı eşiğim çok yüksektir benim ama son 3 saat bağırmaktan öldüm. Doktorlar süre

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor