özel aşımı?devlet aşısımı????

0

Soru

eşimle biz çok kararsız kaldık bi devlet aşısı iyi diyolar bi özel aşı iyi dediler..bizde devlet aşısı yaptırdık.her ay doktor kontrolümüzde doktora soruyoruz devletin karşılamadığı varsa alıp vurduralım dedik o bizi yönlendiriyor zaten 2 ve 4. ayında öze

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor