2.ay aşısı

0

Soru

dün bebeğime verem aşısı yapıldı,ateşini takip edin eğer 38igeçerse calpol verin dedi doktor..gündüz hiç problem yoktu bebeğimde ateşini hrp takip ettim..sonra birden 37.5 oldu tabi dayanamadım hemen ilacı verdim..ama ateşi saniyeler içinde iyice yükseldi

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor