ailemi özlüyorum

0

Soru

herkese selam, bende doldum buraya yazarak dertleşmek istedim biraz,38 günlük bir oğlum war we ailemden uzaktayım.bebeğim olmadan önce çalışıyordum doğum iznindeyim şuan.doğumuma annem geldi ve gitti.sonra 1 hafta aylnız kaldım ve ailemi çok özlediğimi fa

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor