Sezaryandan sonra normal dogum olur mu?

0

Soru

Merhaba hanimlar Benim nerdeyse 2,5 yasinda bir kizim var ve sezarlanla dogdu, ters oldugu icin. SImdi bu ayda gebe oldugumu dusunuyorum bu hafta sonu belli olucak insallah Eger hamileysem bu bebegi normal dogumla yapmak istiyorum , tabi saglikla ilgil

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor