3.5 aylık kızım için ek gıda

0

Soru

merhaba arkadaşlar.kızım şuanda 3.5 aylık.doğum iznim bitti.rapor hakkımda bitti.işe başlamam gerekiyor.işe 8.00-15.00 arasında gidiyorum.süt izni gibi bir şansım yok.sütümü sağıp bırakmayı düşünüyorum.o kadar saat sağdığım süt yeterli gelmeyecektir.devam

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor