3 aylık bebeğimin çıkardığı sesler

0

Soru

mrb kızlar benm bebeğim yaklaşık 3 aylık.ama şimdiden bazı sesleri çıkarıryor .ınneeeee deyişi var sanki anne diyoır.babamıza çok güzel karsılık veriyor .eşim agu de diyor resmen eşimi tekrarlıyor.aga de diyor aga diyor.veeee son bomba kucak istedi ama be

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor