6 ay sonra kol ve bacaklarımda ağrılar başladı

0

Soru

BEBEĞİMİN DOĞUMUNUN ÜSTÜNDEN 6 AY GEÇTİ... ve bende kol ve bacak kaslarımda ağrılar başladı doktora gittim vitamin eksikliğinden olabilir dedi böyle benim gibi sorun yaşayan varmı...... doğumdan sonra olabilirmiş  

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor