aile hekimliğinde ki hemşirelerin kaba ve suratsız olmasıyla nasıl başediyorsunuz??

0

Soru

bebeğimin aşıları ve takibi sebebiyle her ay sağlık ocağındayız.. hamileykende uğruyordum..yalnız 3-4 seferdir hemşiremizin kaba tavırları, nerden çıktınız gibi karşılaması , hadi soruları çabuk çabuk cevaplayın der gibi soru soruşları, oflayıp puflamal

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor