süt izni öğretmen arkadaşların dikkatine

0

Soru

arkadaşlar benim doğum sonrası iznim bitti.okula başlamam lazım.torba yasaya göre süt izni 3 saate çıktı.ben branş öğretmeniyim.ders programını bana göre ayarlayabilirler.normal eğitim yapan bir okulda çalışıyorum.(8,30-14,00).öğleden öce 4 tane ders var.

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor