Ne Giyeceğim...

0

Soru

Doğum yaptıktan sonra dışarı çıkmak istediğimde giyecek birşey bulamadım... Eşoftman giydim sürekli öylede devam ediyorum... ya da tayt ve tunik... Sezeryandan sonra dikişin üstüne düşen o göbek mi et parçasımı nedir pantolanlarda çok ama çok çirkin du

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor