dikişli doğum (epizyotomi) sonrası aile hayatı :)

0

Soru

merhaba arkadaşlar.ben yaklaşık 2 ay önce dikişli epiduralli normal doğum yaptım.40ımızı çıkardık ve ben herşeyin eskisi gibi olacağını ,olabileceğini umdum ne yazık ki öyle olmadı.:) kendimi bir bakire gibi hissediyorum:) !!!! güldüğüme bakmayın baya

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor