nisan annesiyim derken 29 martta geldi prensesim

0

Soru

neler yazmak istiyorum neler.. meğer ne güzel bi duyguymuş böyle..Allahım isteyen herkese nasip etsin 29 mart salı sabah yattık hastaneye.. saat 8:40 işlemlerimiz yapılırken doktor ablamız geldi hemen alalıım dedi. yürüyerek çıktım doğumhaneye..ameliy

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor