Kızım dünyaya teşrif etti.....

0

Soru

30 Ekim 2009 saat 9:00 da kızım dünyaya geldi. ıkinci kez anne olmanın mutluluğunu bana yaşattı küçük meleğim. Darısı diğer kasım annelerinin başına hepiniz öptüm.opuyorumnanaktan Maşallah suphanallah.....   Son düzenleme: 17 Aralık 2009

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor