Kış bebekleri olanlar neler yapıyorsunuz?

0

Soru

24 Kasımda doğum yaptım, oğlum 2 aylık, havalar soğuk olduğu için eve kapandık kaldık,2-3 kere doktora, 1-2 kere kayınvalideme, 1 kerede Anadolu yakasında bir AVMye gittik. Kış bebekleri olanlar neler yapıyorsunuz? tecrübeli annelerden de önerileri olan

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor