normal doğum yapanlar,dr unuz erkek mi bayan mıydı??

0

Soru

selam kızlar..benim ilk hamileliğimde dr um bayandı..bu sefer erkek..mecburen oldu biraz. aslında bulunduğum yerde bayanda var ama hakkında iyi şeyler duymadığım için erkeği tercih ettim. dr da normal doğumdan yana:81: bu yönden seviniyorum ama utanıyor

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor