doğum sonrası...

0

Soru

slm arkadaşlar ben 4 ay oldu doğum yaptım ama adet olmadım doktora hiç gitmedim sadece sağlık ocağındaki ebeme sordum oda olur dedi.ne yapmam gerekiyor 53 kg oldum göbeyim çıktı bundan dolayımı acaba aranızda böyle sorunu olan varmı lütfen yazın şididen t

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor