meme ucunun tamamını alması mı?? ama nasıl??

0

Soru

merhaba bebeğim 1 aylık..emmesinde problem yok yalnız benim göğüs uçlarım çok fena acıyor..çatlak değil bu..göğüs ucunda hassaslaşma..kızarma..yanma..evet çok normal, sonra geçecek fakat bunun sebebini acaba emerken göğüs ucu kenarlarını tam kavrayamamas

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor