spinal anestezi ile sezeryan doğum yapanlar bakabilirmisiniz?

0

Soru

11 gün önce sezeryan doğum yaptım.kanamam 2 gün öncesine kadar vardı ama artık yok.kilotumda ıslaklık oluyor.bayağı ıslanıyo yani.vajinal bi akıntımı yoksa idrar mı kaçırıyorum anlayamadım.acaba normal bi durum mu? başına böle bişey gelen var mı?pazartesi

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor