kızım ALİN dünyaya geldi ....

0

Soru

merhaba arkadaşlar... 26.08.2010 da kızım ALİN dünyaya geldiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....:) aslında biraz erken oldu çünkü ben hamilelikten çok ama çok sıkılmıstım ve bir an önce doğum yaparak kızımı kucağıma almak istiyordum...doktorumun çabasıyla 38.haftaya

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor