Sezeryan sonrası dikişler

0

Soru

Merhaba hanımlar; 10 gün önce sezeryanla doğum yaptım 2 gün önce pansumanım açıldı. Anlayamadığım dikişimin üstündeki bölge şiş gibi duruyor yani orda sanki bir yağ kesesi birikmiş gibi acayip bir görüntü!! bu normal mi? zamanla geçicekmi çünkü çok çirkin

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor