sezaryen yapan arkadaşlar lütfen deneyimlerinizi paylaşır mısınız..

0

Soru

arkadaşlar, spinal anestezi ile sezaryen düşünüyorum. duyduğuma göre acı kesinlikle hissetmiyormuşsun fakat mesela bebeği çıkarırlarken falan bişiler olduğunu hissediyorsun diyorlar. acı değil ama farklı birşeymiş bu. nasıl bir histir bu? panik oluyorum b

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor