dusuk mu yapiyorum ::(

0

Soru

coook kotuyum 3 haftadir lekelenme vardi doktorumu aradim dun normal asiri olursa gel dedi. sabah 8den beri 12 ped kullandim. dayanamadim acile geldim. muayene oldum. nobetci doktor dusuk yapiyorsun dedi. kan tahlili verdi gebelik testi. hastanedeyim. ag

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor