İkinci kez anne olmaktan da olamamaktan da korkuyorum

0

Soru

11 aylık bir kızım var.. İkinci bebisi en az 3 sene sonra Allah nasip ederse düşünüyoruz.. Şimdi yasmin dk kullanıyorum ama çok da memnun değilim.. Esim korunmaz asla.. Bu is benim mesuliyetimde.. Bebeğime zor yetisirken yeniden hamile kalmaktanda korkuyo

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor