Karnım çok aşağıda :((

0

Soru

Kızlar yardım lütfen....Daha 6 aylık hamileyim ama karnım çok aşağıda..Çok korkuyorum erken doğum yaparım diye ( Hamile kaldığımdan beri hep aşağıda aslında..Anlam veremiyorum bi türlü...Çevremdeki herkes çok aşağıda karnın diyo dikkatli ol diyo korkmaya

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor