lohusalık sonrası bitmeyen kanama

0

Soru

arkadaşlar doğum yapalı iki ay oldu fakat kanamam hala sürüyor.doktora gittim rahimde bi şey yok bebek emmediği için hormonların düzelmemiş dedi.geçer dedi ama daha da kötü oldu.daha önce böyle bi şey yaşayan oldu mu?  

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor