tetanoz aşısı

0

Soru

herkese merhabalar! hamileyken 2 doz tetanoz aşısı olmuştum. 3. ve 4. dozlarda olacaktım ama ne zaman olmam gerektiğini unuttum. aranızda bunları hangi aylarda olacağımı hatırlayan varmı? şimdiden teşekkürler :)  

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor