emzirme

0

Soru

41 gundur sezeryanla dogum yaptım.sagolsun çocuk doktoru mama diye bir tuturdu..benim merka ettigim kızlar göğsünüzden süt ne zaman fışkırıyor..??ben 41 gun oldu bunu tam göremedim.pompayla sağdıgımda fena degil ama sütüm azmı diye merak ediyorum.yoksa bu

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor