Aslında sezeryandı

0

Soru

merhabalar..bende paylaşmak istedim dogum maceramı,aslında bana göre tam bir maceraydı onu söyliyimdogumuma henüz 4 gün vardı ama oğlum sabredemedi:sabah hiç sancım yoktu hatta banyomu yaptım işlerimi yaptım tık yoktu bende.akşam oldu yatıyorduk.eşim çokt

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor