Bebeğiyle uyuyan anneler sonra bebeğinizi nasıl ayırdınız?

0

Soru

merhaba ben bebeğimle doğduğundan beri beraber aynı yatakta uyuyoruz şimdi 3,5 aylık oldu ve dönmeye baslamadan onu odasına beşiğine alıştırmak istiyorum.ama benım kızım gece her 2 saatte bır uyanıyor halen tavsiyelerinizi beklıyorum sızce ne yapmalıyım.y

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor