Bebeğim aç yaşıyor!

0

Soru

4,5 aylık bebeğim doğduğundan beri iştahsız. Zaten az olan sütüm onun emmemesinden dolayı daha da azaldı. O yüzden ilk aydan beri mama takviyesiyle devam ediyoruz. Milupa, Hero Baby, SMA Gold, Humana bütün markaları denedik. Hepsinde sonuç aynı. Şu an ki

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor