Anneler isim secme konusunda yardiminiza ihtiyacim var...

0

Soru

Kizlar benim bir tane kizim var,ismini kayinbabamgil koydular...o ismi cok begenmedim,ama yinede ogullarindan ilk torunlari,istiyorlarsa koyalim dedim,ve itiraz etmedim...Simdi erkek cocuguna hamileyim,dogumuma 4 ay kaldi.Kayinpederimin yillar once cok is

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor