sezeryandan sonra ne zaman iyileştiniz? korkudan depresyona girdim:((

0

Soru

arkadaşlar bu pazartesi sezeryanla doğum yaptım..kendi isteğimle oldu bu.. yürürken zorlanıyorum,bugün 7. gün ama ben sanki ben aylardır böyleyim ve bir daha eski halime hiç dönemicekmişim gibi geliyor..mahfoluyorum.resmen depresyona girdim..kafam uykud

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor