doğum yapan anneler lütfen bana yardım edin:(

0

Soru

slm kızlar 37+3 haftalık hamileyim.dün doktora gittim çatı muayenem vardı.doktor çatımın dar olduğunu riskli bi doğum olacağını söyledi.vakum gerekebilir ve dikişin çok olur dedi.acaba kolaya mı kaçıyor.sizce birine daha muayene olmalımıyım.yoksa sezeryan

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor