doğumdan sonra kendimi bir türlü toparlayamıyorum

0

Soru

arkadaşlar temmuz ayında doğum yaptım dünyalar tatlısı bir oğlum oldu. ama ben kendimi iyice bıraktım, 4 kg.fazlalığım var kıyafetlerimin birçoğu olmuyor, sütüm çok az ne yaptımsa artmıyor, dolayısıyla bebeğime mama vermek zorunda kalıyorum ve bu da beni

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor