Benim gibi hisseden anneler varmış acaba

0

Soru

Dogum yapalım 20 gün oldu.ama kendimi kafese yıkılmış gibi hissediyorum. Kimse beni anlamıyor. Esimin dediği ilk sen dogum yapmiyorsun.çok alingansin bu huyunu değiştir diyo. Sürekli isteki sorunlarından yakiniyo.dua et çalışmıyorsun evde cocuk bakıyorsun

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor