ücretsiz izine ayrılan öğretmen arkadaşlar

0

Soru

arkadaşlar eylülde ücretsiz izine ayrılmayı düşünüyorum bunun için şimdiden sanırım okula dilekçe vermem gerekir.size sorum acaba bu ücretsiz izinde neler oluyor örneğin çalışmadığımız için kademe ilerlemesi duruyor emekllik süresi uzuyor mu?bir de sanırı

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor