emziren annelerin adet dönemleri acil !!

0

Soru

tam 10 ay oldu doğum yapalı nerdeyse 3 aydır düzenli adet görmeye başladım ama inanılmaz sancılı geçiyor,eskidende sancılar olurdu ama şimdi daha fazla oluyor. doktorum bebeğimi emzirdiğim için hiçbir ilaç kullanma dedi.. ama dayanamıyorum ne yapsam f

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor