bebeğim yine aç kalıyorr

0

Soru

doğum yaptığım günden beri hiç mutlu değilim... önce sütüm gelmedi sonra bebeğim sarılık oldu hastanede kaldık tsh mız yuksek çıktı böbreğinde genişleme vardı ağladım depresyona girdim yalnız kaldım vsvsvs pamukçuk oldu sütüm az geldi bebeğim doymadı

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor