doğum parası

0

Soru

merhaba arkadaşlar... ssk ile ilgili yine problem....doğum yaptıktan sonra elimdeki evraklarla ssk ya gittim evrakları teslim ettim..yetkili 20 gün sonra ödeme ptt ye gelir dedi..geçti 20 gün baktım gelen bişi yokklava:..tekrar ssk ya gittim..evrakları t

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor