sezeryan ile doğum yapanlar siz de de oluyor mu?

0

Soru

11 ay önce sezeryanla doğum yaptım bazen karnıma bi ağrı giriyor mide bulantısı falan çok uzun sürmüyor ama beni sıkıştırıyor terletitor geldiği zaman sizlerde oluyor mu ilk zamanlar daha fazla oluyordu şimdi az ama genede oluyo neden acaba bilen var mı  

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor