Kör meme

0

Soru

selam arkadaşlar.ben doğum yapalı 16 ay oldu.oğlumu hemen hemen hiç emziremedim.sağ göğsümden hiç süt gelmedi.solan ise anca damla damla geliyordu.aklınıza gelebilecek herşeyi denedim.ama olmayınca olmuyo.şimdilerde ikinci bebeği düşünüyorum.acaba tekrar

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor