ceyda meleğim benimle artık.:):))))))))))

0

Soru

merhaba arkadaşlar..... doğum yapalı 3 ay oldu.ancak yazma fırsatı yakaladım....günümden 1 gün önce son doktor kontrole gittim sancım yoktu...doktor 1 hafta daha kontrol altında tutacaz seni dedi o şekilde ayrıldık....gece saat 10,30 gibi birden birşeyle

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor