Normal doğumda dikişleri enfeksiyon olan var mı

0

Soru

slm arkadaşlar..10 günlük anneyim..normal doğum yaptım...iç ve dış dikişlerim var...geçen haftaki kontrolumde dış dikişlerimin enfeksiyon kaptığını söyledi dr.um..tekrar 2 ayrı antibiyotik yazdı..mutlaka kullan yoksa o bölgeyi açıp tekrar dikmek zorunda k

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor