bel ağrısı:(

0

Soru

arkadaşlar,10 ay önce spinal sezaryenle çocuğumu dünyaya getirdim.yaklaşık şu son 2 haftadır da ar ara bel ağrısı çekiyodum.son 2 gündür de biraz şiddetlendi.anestezinin olduğu yer ağrıyo sanırım.eğilirken we 10 dakikayı geçen sabit oturmalarından sonra b

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor